מינימליזם

אני מתוסכלת מכל הבעיות בתפוז בימים האחרונים – וגם חם לי, אין לי כרגע מצב רוח להשקיע ברשימה מלאה.
במקום זה, קבלו עולם ומלואו בעלה אחד – מחווה לילדה בחולצה הכחולה

   

 

את עלי הקיסוסית הקוצנית צלמתי בכרמל, בנחל כלח, 24.4.2010
כתמיד, מוזמנים להקליק על התמונות ולהקיש F11 על מנת לראותן בגודל מלא! ואם אהבתם, אני אשמח אם תקליקו על MaxIt, פה למטה מצד שמאל
.

מאת: ע נ נ ת

I love nature, and I take pictures of nature - mostly flowers, mostly in Israel - but not exclusively

34 תגובות על ״מינימליזם״

  1. איזה יופי של עלה

    באמת מיוחד. לי זה הזכיר ילדות וזקנה, את השלבים השונים של החיים.

    אהבתי

  2. ואת פשוט מעלה עלה

    באמת מתסכל כאן בימים האחרונים
    ניסיתי התייאשתי ופשוט לא נכנסתי
    להעלות תמונה של עלה זו דרך כל כך עננית
    תודה }{

    אהבתי

  3. עצוב לי שאת מתוסכלת ובכל-זאת

    המינימליזם שלך במיטבו.
    שלא לדבר על טביעת העין.
    איזה מרקם מיוחד יש לו לעלה הזה. יופי

    אהבתי

  4. יופי של תמונות!

    לקח לי זמן להבין מה אני רואה… חתי העלה השמאלי נראה כמו בול עץ. מדהים.

    ואני מקווה שהצרות האחרונות של תפוז מאחורינו

    אהבתי

  5. איזה עלה מקסים!

    נראה כאילו מישהו צייר עליו טבעות של גזע של עץ:)
    ואצלי התפוז פשוט זוחל – האם יש עוד בעיות – שאני אדע לא לנסות לכתוב רשומה, אין לי כח לשטויות שלו:(

    אהבתי

  6. וואוו! אדיר!!!!!

    ממש יצירת אמנות 🙂
    אין מילים
    באהבה
    e
    אדי
    נ.ב. עכשיו, אחרי שקראתי את התשובה שלך לתגובתה של
    אנג`י אני מבין את הצניחה הפתאומית בכניסות.
    פעם, כשבתפוז רצו לשנות את התקנון ותפוז לקחה לעצמו
    את הזכות להשתמש בתכנים שבבלוגים שלנו ללא אישור בעל הבלוג,
    החברה התארגנו ועשינו שביתה והחלתנו לא לפרסם כלום
    עד שלא יוחזר התקנון הקודם. היו גם כאלה שמחקו את הבלוג שלהם.
    בתפוז ניסו להסביר כל מיני הסברים אבל כעבור יומים או שלושה התקפלו
    והחזירו את התקנון הקודם. אולי צריך לעשות את זה שוב
    http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=837111

    אהבתי

  7. תודה

    ואני גם מקווה שהצרות האחרונות מאחורינו – עד לצרות הבאות…
    כמו בשיר של חנוך לוין –
    הצרות האחרונות משכיחות
    את הצרות הראשונות…

    אהבתי

  8. תודה רבה 🙂

    התפוז זוחל, קשה לי להגיב – גם בפורומים וגם בבלוגים – אבל זה לא הסיבה שכולם כועסים. את מוזמנת להסתכל בפורום הבלוגיה,
    ואז לבדוק את הסטטיסטיקות והכניסות לתשלום שלך…

    אהבתי

  9. "מינימליזם" מרשים מאוד.

    איך יתכן שיש עדיין חלק ירוק כאשר רוב העלה נמק לגמרי?
    החלק הרקוב נראה כמו עץ.
    מאוד אהבתי.
    עדיין אין לי מסרים.

    אהבתי

  10. זה יפיפה

    תמיד יש צרות בתפוז, לפעמים הן קטנות ונקודתיות ולפעמים הן קולוסליות

    אהבתי

  11. עלה מעניין ונהדר

    צילום קסום ,
    ותפוז מעייף מאד ,כעת לאחרונה שמתי לב כשאני נכנסת לבלוג יש פרסומת קודם לכן ,לעיתים חושבת שהם מצליחים להתיש אותנו יחד עם החום .
    ליל מנוחה עננת

    אהבתי

  12. תודה

    הם טוענים שקודם הסטטיסטיקות היו מנופחות, ועכשיו הן נכונות.
    עדיין לא נראה לי הגיוני, שכמות הכניסות שלי ירדו ב80%, גם לתשלום.

    אני לא יודעת לארגן שביתות. זה לא בשבילי. אבל אני בהחלט שוקלת אם להמשיך עם תפוז.

    אהבתי

  13. תודה 🙂

    לגבי איך קורה מצב כזה – אני לא בטוחה בעצמי. יכול להיות שבעל חיים (חרק כלשהו) פגע בחצי מהעלה.

    אהבתי

  14. תודה לך 🙂

    אני חושבת שקצת נמאס לי מהבעיות הנוכחיות. הן מאד מקשות עלי, ולא כיף לי לגלוש ככה בתפוז.
    אז אני שוקלת עוד את צעדיי…

    אהבתי

ספרו לי מה חשבתם על הרשימה שלי!