מדינה ללא הנהגה

מעל אלף וארבע מאות נרצחים. מעל מאתיים חטופים. וזה עדין לא המספרים הסופיים. ככל שהימים חולפים, אני מרגישה שקשה לי לנשום. ואפילו שאני לא מכירה אישית אף אחד מהנרצחים והנחטפים – אני ב"מעגל השני". אין לי מישהו ספציפי לבכות עליו – אני בוכה על כולם, וזה חונק אותי.

גם השם המכובס הזה… "חרבות ברזל". השם הנכון הוא מחדל הטבח בדרום או טבח נתניהו, ולא אנגרמה של "בחרת בלוזר".

הימים כל כך יפים עכשיו, מזג האוויר כבר פחות חם, פה ושם יש גשם – ולרגע אני לוקחת שאיפה, ושוב מרגישה את האבן הזו, שמועכת את הלב והריאות ולא נותנת לי לנשום. כי יותר מ-1,400 אנשים כבר לא יחגגו יותר יום הולדת. כי מעל 200 אנשים עוברים עינויים ושבי בעזה, אצל החמאס.

ובאמת ניסיתי. יצאתי לטייל אתמול. לא רחוק, לא מסובך. קצת שקנאים. אבל אפילו שם קשה לי לנשום.

ורק הנאשם הנאלח עדיין מחזיק בכוח בכס השלטון. עדין מתעקש לא לוותר עד שהוא יצליח להשמיד את המדינה לחלוטין. נראה שהכל עובר ולא נוגע בכלל באיפור הכבד שלו. לא אכפת לו מאף אחד חוץ מאשר מעצמו. הוא לא לוקח אחריות על שום דבר. כאילו זה לא קשור אליו בכלל. כמות הדם על הידיים שלו בלתי נתפסת. הוא עוד לא אמר את המילה "קיבוץ" – כן, אנשי השטח שדואגים לאוכל שלנו. אותם אנשים שהיה לו נוח להסית נגדם.

וממשלת הזדון והחמס שלו ממשיכה לקלקל ולהרוס, כאילו אין מלחמה. לא רק שהם לא עוזרים למאמץ המלחמתי, הם ממש פוגעים במדינה שמנסה להתאושש ולהלחם.

מכונת הרעל הגזענית והמטונפת שלו ממשיכה להסית נגד ערבים – כשראינו והוכחנו שערביי ישראל לא רק שלא תמכו בחמאס – אלא הצילו אנשים, פתחו דלתות לארח מפונים, תרמו מכספם ומיכולתם לא פחות מיהודים בארץ.

את האופוזיציה אני בכלל לא שומעת. איפה לפיד, ליברמן ומיכאלי? אני רוצה לשמוע מהם יום יום נאומים שקוראים להוציא את הנאשם עם הדם על הידיים לנבצרות, שקוראים לו להתפטר!! אני רוצה שהם ידברו כל יום עם ח"כים של הליכוד עד שיצליחו לשכנע חלק מהם להפסיק לתמוך בנאשם הנאלח ולהוציא אותו לנבצרות!

אנחנו נמצאים במלחמה. אבל מה המטרות שלה? האם מישהו מנהל את המלחמה הזו? האם מישהו בודק אפשרויות ותרחישים? מעולם לא הרגשתי כזה פחד, אימה משתקת, חוסר אונים.

מדינת ישראל ועם ישראל נמצאים כרגע בארבע חזיתות מלחמה. כולן מלחמות השרדות:
בעזה – נגד החמאס
ביו"ש – נגד החמאס
בלבנון – נגד חיזבאללה
ובשאר המקומות – ממשלת ישראל נלחמת בעם ישראל.

כל עוד הנאשם נמצא שם, אין לנו סיכוי להצליח.

אני מצרפת עוד 2 סרטונים שאני מסכימה איתם מאד:

#FreeGazaFromHamas
#FreeIsraelFromBibi

מאת: ע נ נ ת

I love nature, and I take pictures of nature - mostly flowers, mostly in Israel - but not exclusively

22 תגובות על ״מדינה ללא הנהגה״

  1. קודם כל, אני לא יודעת אם זה מרגיע אתך או לא – אבל הרכבת של הפוליטיקאים והשרים מארה״ב וגם קצת מאירופה נועדה בין השאר לעשות בייביסיטר על ביבי. מעבר לזה, העובה שגנץ ואייזנקוט הם חלק ממקבלי ההחלטות הוא דבר טוב, גם אם זה לא תורם מיידית להפלה של ממשלת ביבי.

    ומה לעשות שקריאות לא יזיזו לביבי את קצה הציפורן. הוא זקוק לבחירות חותכות ולקואליציה שתתגבש נגדו שתהיה מספיק גדלה ויציבה כדי לגרום לו ולחבר מרעיו להבין שאין להם סיכוי להפיל אותה בזכות כל מיני סילמניות.

    אבל מצד שני גם חשוב לוודא שנעשה פה תחקיר מעמיק ואמיתי שיכלול גם את מה שפספסו בצבא ובמערכי המודיעין השונים, ולא רק להתייחס לזה כמחדל אישי של ביבי, גם אם הוא היה בראש הפירמידה ובהחלט אשם.

    Liked by 1 person

    1. אני מסכימה מאד עם מה שכתבת
      העניין הוא שאני מאמינה שהשב"כ, המודיעין והצבא יתחקרו היטב ויבינו איפה היה הכשל. לפוליטיקאים ולממשלה אני לא מאמינה בכלל. הם עדיין ממשיכים לגזול כספים. הנאשם שכר עוד יועץ לשום דבר על חשבוננו.
      השופרות כבר מפמפמים דפי מסרים חדשים. מבחינתם זה לא באמת משנה ש-1400 אנשים מתו. ממילא רובם היו "שמאלנים", לא?!
      ניהול המלחמה הוא בידיו של אדם שלא רוצה שהמלחמה תיגמר. חייבים להעיף אותו. אנחנו צריכים צ'רצ'יל חדש.

      Liked by 3 אנשים

      1. בסופו של דבר ביבי יודע טוב מאוד מאיזה צד של הלחם מרוחה החמאה, והוא יודע שהוא לא יוכל להתנגד למה שביידן דורש ממנו – החל מהעברת עזרה הומאניטרית בסיסית לעזה, וכלה בעובדה שישראל לא פגעה ביעדי חיזבאללה במכה מקדימה בדרום לבנון.

        אני מסכימה עם האמירה שהצרכים של ישראל לא בהכרח תואמים במלוא מאת האחוזים לאלו של ארה״ב, אבל בשלב זה אני מעדיפה את הצרכים של ארה״ב על פני הצרכים של ביב, שהבנים שלו כרגע בחו״ל והשמועות מספרות ש״רעייתו״ כנראה תהיה בדרך לשם ברגע שהיא תפסיק לנהל את העניינים מדירות מסתןר של כל מיני חברים מיליונרים שלהם….

        אהבתי

        1. אני חושבת שישראל צריכה להתעקש על סיוע הומניטרי תמורת החזרת החטופים. בינתיים מעבירים להם סיוע בגלל דרישת האמריקאים, אבל לא מקבלים תמורת זה כלום.
          אני לא רוצה לנקום. אני מסכימה עם ביאליק, שנקמת דם כזו לא ברא השטן.
          ואני כועסת. זועמת. אני כל כך כועסת על הנאשם, שקשה לי לתרגם את זה במילים. צריך להוציא אותו לנבצרות אתמול. שלשום. הוא אשם והדם על הידיים שלו.

          Liked by 1 person

          1. קודם כל, אין לנו אין מושג מה הולך מאחורי הקלעים – עקרונית יכול להיות שיש מו״מ שכולל את הקטרים לשחרור כולל, והזערה ההומניטרית עוזרת לקדם את זה. מעבר לזה – אסור לשכוח שלדיפלומטיה יש חלק בכל מלחמה, ואנחנו זקוקים לתמיכה בינלאומית שהעזרה הזו מעודדת אותה.

            וגם אם זה רק בגלל לחץ אמריקני – אל תשכחי את כמות התמיכה הצבאית והמדינית שאנחנו מגבלים מהם, כולל הבטחה לעזרה בגזרה הצפונית.

            קטונתי מלהגיד מה עדיף פה, אבל יש שיקולים גדולים ומשמעותיים יותר ממה שנראה לנו.

            אהבתי

      2. מסכים לחלוטין אם כל מה שנאמר כאן, אבל השאלה שלי היא – איזה צ'רצ'יל חדש יש פה? יש אפילו מישהו בפוטנציה? להרגשתי לא היה פה מנהיג אמיתי מאז רבין (מה שכל כך מורגש היום…)

        אהבתי

  2. מסכים עם כל מילה. האיש כבר הפך מזמן נטל מזיק למדינה. הוא לא מבין זאת אך מקווה שיעזרו לו להבין שזמנו עבר. כל יום נוסף בשלטונו הוא נזק. ולמעטים שעדיין חושבים שאין לו תחליף – בתי הקברות מלאים בכאלה שלא היה להם תחליף.

    Liked by 1 person

  3. "אשרי באילת אני!" – הפסקתי לספור את הנרצחים וההרוגים שאני מכיר מבין שכני חברי בישובי נגב מערבי/עוטף ישראל.

    Liked by 1 person

  4. התגובה של כולכם (פרט לעדי עד שמראה הגיון ושיקול דעת) דוחה, על גבול מופרעות, היסטרית, בלי קשר למציאות, להגיון. אתם בטח חושבים שיש להביא את סוכן 008 של מוטי שיפתור את הבעיות ויחליף את נתניהו.
    נתניהו איננה המכשפה מהקוסo מארץ עוץ, ואחד הילדים שלו נמצא בשרות צבאי קרבי, הוא הקדיש את כל חייו למדינה הזו ובהצלחה רבה. אתם פשוט נותנים אמון מוחלט בכל הזבל והרפש המכפיש שאתם קוראים. השנאה כלפיו מעוורת אותכם ומשבשת את שיקול דעתכם. גם הכתבה הזו וגם הכתבה של מוטי אור מיותרת והיה עדיף לה שלא תעלה

    אהבתי

    1. זה לא שנאה. זה זעם וכעס, והם מוצדקים מאד.
      *כל* מה שהנאשם וממשלת הזדון שלו עושים זה להמשיך לפגוע במדינה. מי שמחזיק את הצבא ודואג לו לציוד ולאוכל זה אחים לנשק. מי שמממן את השהות של שורדי הטבח זה הקרן החדשה לישראל. כל מי שהנאשם דאג להסית ולהאשים ולטנף – הם אילו שמחזיקים את המדינה עכשיו, והוא עדיין ממשיך לנסות לקלקל להם.
      איזה הצלחה? איפה הצלחה? פשיעה מטורפת בחברה הערבית, גזילת כספים, הכנסת הכהניזם (שהוגדרו כארגון טרור על ידי הליכוד) למרכז זה הצלחה? הוא לא הקדיש את חייו למדינה, הוא הקדיש את המדינה לעצמו.
      ועדיין הוא לא מוכן להודות באחריות שלו לכל המחדלים. אחרי שכולם ניסו להזהיר אותו.
      הוא בוגד במדינה. הוא בוגד בערכים שלה. והוא מקריב את כולנו למען עצמו.

      אהבתי

    2. ואגב, התגובה שלך דוחה לא פחות. ביביזם זו כת, ואתה עמוק בכת הזו.
      ככה נראית ממשלת הזדון של הנאשם, וזה מרתיח אותי ומונע ממני לישון. ואני אצעק את הכעס שלי עד שהוא ילך או עד שאני אמות.
      https://www.ynet.co.il/economy/article/h1xe2a4zt?utm_source=taboola&utm_medium=referral&utm_content=internal

      אהבתי

    3. עננת יקרה, אני לגמרי איתך,בוכה המון אך גם מתווכחת כל הזמן עם עצמי על הנזק וההרג שאנו עושים לילדים חפים מפשע בצד השני ועל המחיר שאנו משלמים בחיי אדם ועוד נשלם. האם זה מוצדק? האם זה באמת יביא בטחון לגבולותינו, ואם כן לכמה זמן. ומה קורה ביו"ש, איזה נזק ושנאה מטורפת גרמו הדור הרביעי וחמישי למתנחלים. מפחיד אותי מאד איזה מדינה תהיה לנו בתום הקרבות. מאוחדים אנחנו לא.
      ויש גם חזית חמישית, חזקה מאד שנאת העולם נגדנו, שיום יום הולכת ומתגברת.

      אהבתי

      1. ברור לי שבצד השני יש הרבה אנשים שסובלים מאד. אבל כל עוד יש חטופים שלנו שם, וכל עוד החמאס שולט שם ומנצל ניצול ציני את אנשיו ומקריב אותם בשביל שיוכל להציג תמונות זוועה עם הכותרת "תראו מה ישראל עושה", ולומר דברים כמו "אצלינו נרצחו כבר פי 3-4-5 ילדים מאשר בישראל" אין לנו סיכוי ואין להם סיכוי.
        אם מצרים היו רוצים, הם היו יכולים להכניס פליטים מעזה אליהם. אבל גם הם לא רוצים את קן הצפעונים של החמאס.
        הנאשם לא רוצה להשמיד את החמאס. הוא רוצה רק להמשיך את המלחמה עד שיגיע למצב שבו הוא יוכל לומר "החזרנו להם, תראו כמה שאני חזק ומוכשר" ואז לעצור הכל וזהו, ולגרום לאנשים לשכוח את הבלגן ולהצביע עבורו שוב. הוא מכשף מרושע, ובהחלט עלול להצליח בזה.
        וכן, הכעס עלינו והשנאה בעולם מתגברים. והנאשם הדפוק במקום לנצל את המומנטום של ה7.10 ולהוריד את החמאס בצורה חזקה, מורח את הזמן כדי לחזק את הבידוד שלנו. כמו בעל מכה שמבודד את האישה המוכה מחבריה.
        מבחינתו המלחמה היא על כס המלכות שלו ולא על הגנת המולדת.
        הוא רוצה נאמנות למנהיג ולא למדינה ולערכיה.
        הוא בוגד בכל אחד ואחת מאיתנו, וכל עוד הוא שם – אין לנו סיכוי.

        אהבתי

ספרו לי מה חשבתם על הרשימה שלי!