אני בא הביתה מהלילה

מילים ולחן: דני רובס

אני בא הביתה מהלילה
מדליק לי אור במדרגות
שולף מפתח מלמעלה
ידי נוגעות ולא נוגעות
אני בא הביתה מהלילה
ניתק לאט מהרחוב
אני בא הביתה מהלילה
לחבק אלי קרוב

מישהו ישן על הספסל בדרך
עוד מעט אני מגיע
עוד מעט אני איתך עד שנקום
במזרח החושך הופך לרצועות של אור
עוד כמה בתים והרחוב כאילו מסרב להגמר.

ברוכים השבים שרון, נעם, אלמה, יפה, עלמה, נועם, אמיליה, דניאל, דפנה, אלה, אוריה, הגר, יובל, עופרי,

ברוכים השבים חן, טל, אגם, גל, אמילי, שושן, שירי, נוגה, רז, אביב, דורון, יוכבד, מרגלית, רותי, קרן, אוהד,

ברוכים השבים עדינה, אביבה, אביגיל, חנה, נורית, חנה, רוני, מיה, הילה, נטלי, יהודית, עדי, נווה, יהל,

ברוכים השבים סהר, ארז, איתן, אור, יגיל, שרון, אמה, יולי, קרינה, מיקה, יובל,

וברוכים השבים נטהאפון, אנוצ'ה, סנטי, מאני, וויצ'יאן, נטווארי, בודי, אוטאי, ג'ימי, מונגקול, וויטון, פונסוואן, בונטום, קומקריט, בנצ'ה, וויצ'אי, סורין.

אני יודעת שיש עוד שמות של תאילנדים ששוחררו הערב ולא פורסמו עדיין, אני אוסיף כשאדע.

מקווה מאד שכולם יחזרו בשלום – כולם כולל כולם. שיחזירו לנו יחד עם האמהות והילדים גם את האבות, הסבים, הנכדים, הצעירות והצעירים, המבוגרות והמבוגרים, החיילים והאזרחים. שיחזרו בני כל הדתות – יש לפחות ילדה בדואית אחת בין החטופים, שמה עאישה אלזיאדנה והיא בת 16, ונחטפה יחד עם 2 אחיה הגדולים ואבא שלהם.

אני מאחלת הרבה הצלחה לרופאים של אלמה אברהם: אני מאד מקווה שיצליחו לייצב ולהציל אותה.

הימים האלו הם סחיטה רגשית קשה מאד עבורי, אני בטוחה שגם עבור רוב תושבי המדינה. החארות של החמאס מנצלים את הרגישות שלנו, ועושים הכל כדי להעצים את הטראומה והכאב שלנו.

השיר של דני רובס מלווה אותי כבר כמה וכמה ימים – בסופו של דבר הבאתי אותו הנה.

ומצד שני, שילך כבר הנאשם. הוא וממשלת העוועים הפושעים שלו. שיפסיקו עם השקרים שלהם, שיפסיקו הם גזילת הכספים, ושיפסיקו עם מכונת הרעל. הם מעלו בתפקידם, הם בגדו בעם והפקירו אותו – ואני לא מבינה איך זה שהם עדיין בשלטון.

שיחזרו כל החטופים הביתה, כולל המדינה שלנו שנחטפה על ידי ממשלת פושעים.

מאת: ע נ נ ת

I love nature, and I take pictures of nature - mostly flowers, mostly in Israel - but not exclusively

11 תגובות על ״אני בא הביתה מהלילה״

  1. התגעגעתי לרשומות היפות. בתקווה שילך, שכולם יחזרו בשלום ונחזור לשפיות עם ממשלה שפייה של 23 חכים בהתנדבות, 13 שרים בהתנדבות לצידם אנשי מקצוע בכל התחומים. בשכר נורמאלי. הכי חשוב שלום. שלא נזדקק יותר לצבא. שלום ובריאות

    אהבתי

    1. קשה לי מאד להתרכז, ולכתוב רשומות על צמחים כרגע פשוט נראה לי לא מתאים. אני לא חושבת שאצליח לחזור לכתוב בבלוג בצורה "נורמלית" כל עוד ממשלת הזדון נלחמת בי. אני פשוט מרגישה מותקפת מכל הכיוונים.

      אהבתי

    2. אני חזרתי 50 שנה אחורנית למלחמת יום כיפור בחדר ניתוח ברפידים. 50 שנה שתקתי עכשיו אני מוציאה את מה שהיה שם ההבדל תהומי. אז היו חיילים עכשיו אזרחים. אלו לא הילדים של יושבי הכיסאות באולימפוס, אם היו הילדים שלהם אולי הדברים היו נראים אחרת. האזרחים מזמן לא נספרים.
      מבינה אותך לגמרי.

      אהבתי

  2. שישובו בנים ובנות לגבולם…. אמן ואמן. תודה על רשימה מרגשת.

    אהבתי

ספרו לי מה חשבתם על הרשימה שלי!