אני? סטייליסטית?

אני יותר בלגניסטית מסטייליסטית – כל מי שמכיר אותי יכול להעיד על זה
ולכן הופתעתי לקבל את פרס הסטייל – לא פעם ולא פעמיים, אלא שלוש פעמים, משלוש בלוגריות פעילות ומוכשרות בבלוגיה:

 ענבלית
 הלב מזהב
 פיית המרציפן
 
רגע אחרי הסגירה:
עוד שתי בלוגריות מצאו לנכון להעניק לי את פרס הסטייל,  ואני רוצה להודות גם להן –
 גל1אור2
 גלשי

אז ראשית כל, תודה רבה לכן!  ריגשתן אותי מאד, במיוחד לאור העובדה שאני רק קוראת מזדמנת אצלכן.

לפי ההוראות, אני צריכה לספר לכם כעת שמונֶה עובדות שאתם לא יודעים עלי.

 אני מאד אוהבת את סדרת ספרי נרניה של ק.ס. לואיס, קראתי אותה המון פעמים – גם באנגלית וגם בעברית.

 אני מאד אוהבת את הסיפורים הקצרים של או. הנרי, ואחד הסיפורים המוצלחים ביותר לדעתי הוא "אביב לפי התפריט" – "Springtime A La Carte"

 אני מאד אוהבת את סדרת הקומיקס "אסטריקס" הצרפתית. קראתי את כולה באנגלית. אולי יום אחד אני אלמד צרפתית בשביל לקרוא אותה במקור…

 יש לי חתולים מכל המינים האפשריים: נקבה, זכר וג'ינג'י

 התגייסתי לפני גיל 18 – והגעתי בצבא לדרגת רב-סמל

 מבין מחלקת העופות, החביבים עלי הם דורסי הלילה – ולצערי, עד היום פגשתי ארבעה בלבד: כוס, תנשמת, לילית מצויה, והמיוחד מכולם – Great Horned Owl, בפארק ילוסטון לפני 12 שנים.

 יש לי אוסף של הסרטים הקלאסיים המצוירים של דיסני – אני מאד אוהבת אותם. זה אוסף שלי, לא של הילדים…

 אני מאד אוהבת את טריני וסוזאנה, ואת התכניות שלהן ב-BBC. והשבוע נודע לי שהן עומדות להגיע לארץ!!

עכשיו אני אמורה לבחור שמונָה בלוגים, ולהעביר אליהם את הפרס… אבל את זה אני מעדיפה לא לעשות – אני משאירה את השרביט פתוח, וכל מי שמעוניין בפרס, מוזמן בשמחה לכתוב שאני העברתי אליו את הפרס.

במקום זה, אני אספר לכם קצת על התמונות שצרפתי לרשימה –  בחרתי שמונה תמונות, כי הפרס הזה עובד על שמיניות…

התמונות שלי, לפי הסדר:

  סנאי דגלאס – שצלמתי בפארק יוסמיטי, 8/2009

  פריחה של ליבנה רפואי – עץ מקסים, שצלמתי במצודת נמרוד, 5/2008

  שפירית אדומה שצילמתי בפארק כפר סבא, 7/2008

  חרחבינה מכחילה – קוץ עם צבע נפלא, שצלמתי בבני ציון, 4/2010

  אנפה ארגמנית – תמונה יחידה של ציפור יפהפיה, נדירה וחששנית שצלמתי בחצבאני, 5/2010

  כוכבנית משתנה – פטריה ממשפחת פטריות הכרס – היא נראית כמו כדור, ואחרי שהיא מתפוצצת ומפזרת את הנבגים – נשארת כוס כוכבית יפה. צלמתי במירון, 3/2007

  דרדר ססגוני ואליסון חרמוני – זר צבעוני מהחרמון, 5/2010

  זנב-סנונית נאה – אחד הפרפרים היפים והבולטים בארצנו. שמורת פורה, 2/2009

כתמיד, מוזמנים להקליק על התמונות ולהקיש F11 על מנת לראותן בגודל מלא.

מאת: ע נ נ ת

I love nature, and I take pictures of nature - mostly flowers, mostly in Israel - but not exclusively

5 תגובות על ״אני? סטייליסטית?״

  1. ענת..אין לי מושג איך בדיוק התגלגלתי לבלוג שלך..אבל הוא מקסים. אני ראיתי שאת אוהבת את ג'ניס ג'ופלין. אז לידיעתך יש בארת להקה שקוראים לי jamming Joplin ובגלל שחאני חושבת שתאהבי אותם אני שולחת לך את הקישור
    יש להם הופעה עוד מעט
    https://www.facebook.com/events/567932739941033/

    אהבתי

    1. קודם כל, תודה לך, וברוכה הבאה לבלוג! את מוזמנת לשוטט פה 🙂
      אני ענֶנֶת, ולא ענת (זה לא שמי האמיתי, זה שמי האינטרנטי…)
      אני מודה לך על הקישור, אבדוק אותו 🙂

      אהבתי

  2. שלום לך עננת,
    אחת התמונות שלך מוצאת חן בעיני ואני מעוינת לקחת אותה לכריכה של ספר שאני מציאה.
    נא דברי איתי: 052-5382955
    או במייל.
    תודה,
    ענת מידן

    אהבתי

  3. עננת, תודה על הבלוג היפהפה שלך. אני רוצה לקחת את אחת התמונות – זאת עם כרכומים – ולצרף לברכת השנה-טובה שאני שולחת לחברים ושמה גם בפייסבוק. כמובן, עם קרדיט וקישור לבלוג שלך.

    אהבתי

    1. שלום וברוכה הבאה לבלוג,
      אם את שמה קרדיט וקישור – אני מאשרת לך.
      לאיזו תמונה את מתכוונת? ברשומה הזו אין כרכומים, ברחבי הבלוג יש לי הרבה כרכומים…

      אהבתי

ספרו לי מה חשבתם על הרשימה שלי!