בלוגולדת תשיעי לעננת!

פתאום שמתי לב שהיום הוא הבלוגולדת התשיעי שלי! אז אני עושה הפסקה בחישובים הסטטיסטיים וה-GIS-ים, כי יש מאורעות שחייבים לציין. 

אני מתפעלת מזה שאחרי 9 שנים אני עדיין מחזיקה בלוג פעיל, זה בהחלט לא מובן מאליו. וגם כמות הכניסות אליו נאה – השנה נכנסו לבלוג כמעט 81,500 פעמים. ממוצע של מעל 220 כניסות ליום! 

מבחינת מספר הרשומות שאני מפרסמת – אני עדיין בירידה, אבל באמת שאין לי זמן, וכבר הסברתי למה. אני משקיעה את כל זמני במחקר איריס הארגמן. השנה, למשל, מצאתי את נקודת האיריסים שבתמונה הבאה: צופה אל נחל אלכסנדר. בשנה שעברה לא איתרתי אותה, וחשבתי שהיא נכחדה. השנה מצאתי אותה פורחת: 

אין לי הרבה זמן לטיולים, אבל לשמחתי לקחתי קורס סיורים בנושא אקולוגיה של הצומח בארץ ישראל, וכך יכולתי לפגוש את הסטירית המשויישת על דרדר גדול פרחים

טבלת הסיכום המסורתית שלי: 

שנה 1 2 3 4 5 6 7 8 9
רשימות 160 169 131 122 106 105 98 56 42
כניסות 30,000 100,000 150,000 100,000 72,000 42,000 57,500 66,500 81,500

וכיוון שאני חייבת סחלבים לנשמה, הנה מחזה נדיר: רצועית הגליל, בגשם! גשם בחודש מאי הוא מאד נדיר. אני שמחה שפגשתי את הרצועית דוקא בגשם.

אני מקווה שתמשיכו לבקר בבלוג שלי, אשמח לשמוע גם את דעתכם, וגם בקשות – אם יש צמח או נושא שאתם רוצים שאכתוב עליו, אתם מוזמנים לכתוב בתגובות. 

התמונות ברשימה: 

כלנית ורודה שהפתיעה אותי בגן לאומי נחל אלכסנדר (בד"כ יש שם רק אדומות) בתאריך 21.2.17
איריס הארגמן בגן לאומי נחל אלכסנדר, 21.2.17
זיקית מובהקת שפגשתי… כן, גם אותה פגשתי בנחל אלכסנדר, 9.2.17
סטירית משויישת על דרדר גדול פרחים, ליד מושב מטע, 25.4.17
ורצועית הגליל הנפלאה מהמירון, 20.5.17

מאת: ע נ נ ת

I love nature, and I take pictures of nature - mostly flowers, mostly in Israel - but not exclusively

20 תגובות על ״בלוגולדת תשיעי לעננת!״

  1. האהבה שלך לכל מה שהוא טבע היא מנוע מעולה! תמשיכי בכך. תמיד כייף לקרוא – גם אהבה ובם ידע וגם רצון למסור את הידע – תבורכי!

    אהבתי

  2. האהבה שלך לכל מה שהוא טבע היא מנוע מעולה! תמשיכי בכך. תמיד כייף לקרוא – גם אהבה ובם ידע וגם רצון למסור את הידע – תבורכי!

    אהבתי

  3. מזל טוב גדול וכל הכבוד על ההתמדה והכשרון!

    מספרי הכניסות מרשימים מאוד.

    ברור שאני אמשיך לקרוא 🙂

    אהבתי

  4. מזל טוב לכבוד בלוגולדת תשיעי !
    אוהבת לקרוא את רשימותיך המלוות בתמונות יפות
    מאחלת לך המשך כתיבה מהנה גם אם לוח הזמנים עמוס.
    הצלחה בלימודים !

    אהבתי

  5. מזל טוב לבלוגלדת התשיעי.
    למדתי המון.
    שתמשיכי עוד שנים במידע על הטבע בארץ ובעולם.
    תודה.

    אהבתי

  6. ב20.5 פגשנו ,בגשם זלעפות ,עשרות סחלבים ריחניים למרגלות הר נמרוד….תודה על הרשימות והדיווחים שתמיד תמיד מחדשים ומשכילים! כל פעם שמתקבלת רשומה חדשה במייל מבחינתי היא הפתעה משמחת!! תודה רבה!ושיהיו עוד הרבה בלוגולדת!!

    אהבתי

  7. בלוגולדת שמח!
    הבלוג שלך יפה מאוד ומאלף מאוד, וגם מן הרשומה הזאת למדתי משהו: כלנית *ורודה*! איזה יופי!

    אהבתי

  8. בלוגולדת שמח. אני מחכה לעוד הרבה רשימות יפות ומעניינות.
    בהצלחה.
    רצועית הגליל בגשם- נהדרת.

    אהבתי

  9. עננת, מזל טוב לכבוד הבלוגולדת 3 ברבוע. ובהצלחה בתזה על האיריסים.

    שאלה, איזה סוג לטאה "מסתובבת" לך על האצבע? בתמונה ברשומה זאת.

    למיטב ידיעתי, גשם במאי בארץ, אמנם, בד"כ יורד מעט. אבל ממש לא נדיר.
    בכל זאת, מחזה נאה למדי, רצועית הגליל בגשם. נכנסתי לקישור על צמח זה,
    תאור משעשע, הנחש וכובע הפקיר

    נ.ב עננת, האם סיימת את סקירת הנופש בברלין? יש לי תחושה שזאת הייתה סקירה מאד קצרה.
    וכאמור, בלוגולדת שמח.

    אהבתי

    1. תודה רבה!
      הלטאה היא זיקית מובהקת – כתבתי בסוף הרשימה.
      את הנופש בברלין משנה שעברה גמרתי לסקור, לא היה לי הרבה מה לכתוב.
      אני באמצע סקירת הנופש מפראג, מהשנה – אבל אין לי הרבה זמן להשקיע בזה…

      אהבתי

ספרו לי מה חשבתם על הרשימה שלי!