ערב פסח תשפ"ג

שוב מגיע פסח, והפעם טעון במיוחד בגלל המתחים בארץ, וממשלת הדווקא. אני משתדלת להתעמק יותר בפרחים ופחות בפוליטיקה, ואפילו אני לא יכולה להתעלם מהמצב הקשה.

לפחות הפרחים עוזרים להרגע, ואני יכולה לאחל לכל קוראיי, מכל צדי המתרס, מכל צבע, מין, גיל, דעה פוליטית ומכל מקום בארץ או בעולם: חג שמח!

חג שבו נדע להכיל את כל ההבדלים במדינה – את הימין והשמאל, הגדול והקטן, הצד שלי והצד שלך, ההוא וההיא וכל מה שביניהם.

אני מקווה שנדע לקבל את השונים מאיתנו ולא לנסות להפוך אותם לדומים לנו. אני מקווה שנצליח להתגבר על כל ההבדלים ולקבל את הדעות השונות, ושנצליח לנקות קצת את הסאוב, השחיתות והשנאה שממלאים את המרחב הציבורי.

חג שנדע לצמוח בו ולהתחיל מחדש לייצר פירות חיובייים ולא רק באושים.

חג אביב שמח ופורח!

בתמונות אפשר לראות:

  • נורית אסיה בשני גוונים ממבשרת ציון, 29.3.2023
  • איריס הנגב וצהרון קטן, רביבים, 18.3.2023
  • התחדשות של אלה ארץ-ישראלית, מבשרת ציון, 29.3.2023
  • נורית אסיה, יער ראש העין, 11.3.2023

מוזמנים להקליק על התמונות על מנת לראותן בגודל מלא!

מאת: ע נ נ ת

I love nature, and I take pictures of nature - mostly flowers, mostly in Israel - but not exclusively

14 תגובות על ״ערב פסח תשפ"ג״

  1. חג שמח גם לך ולמוטי ולילדים.
    כרגיל התמונות נפלאות.
    היינו בלסבון וצילמתי שם פרחים. כולם פרחים "מתורבתים".
    באחד הפוסטים הבאים אעלה תמונות.

    אהבתי

  2. חג שמח !
    ומי יתן וכל משאלותיך ומשאלותינו יתגשמו
    צילומי הפרחים כמו תמיד יפים מאוד
    ועל כך תודה

    אהבתי

ספרו לי מה חשבתם על הרשימה שלי!