פוסט ללא תמונות

אני לא יודעת כמה נמוך עוד אפשר לרדת. לאיזה שפל ה-Crime minister וממשלת השנאה והזדון שלו עוד ידרדרו אותנו.

בכל הנוגע ליום כיפור, אני מסכימה מאד עם הרב אבידן פרידמן מאפרת: כן, אתאיסטית שמאלנית שמסכימה בלב שלם עם רב מתנחל. תקשיבו לו:

שיתבישו להם אילו שהביאו את הטינופת לתל אביב, למרות שידעו שזה סתם פרובוקציה דוחה.

שיתביש לו רון חולדאי שלא דאג לפקחים שיטפלו בזה והשאיר את זה ככה, למרות שהיה ברור שאנשים יגיבו בעצמם.

שיתבישו להם הנאשם, משפחתו וממשלתו שרוקדים על הדם ומשסים ומסיתים.

שיתבישו להם אנשי האופוזיציה ש"מיהרו לגנות" את הצד שלנו, בלי לחשוב.

ולכל מי שמספר לי על האלימות: עוד לא ראיתי. הדבר היחידי שראיתי עד עכשיו היה סרטון תעמולה של אמסלם, שבו רואים קצת דחיפות, חלשות יותר ממה ששוטרים דחפו אותי בהפגנות, ומישהי שמושכת בחוט של ציצית לרגע. ביום שלישי האחרון בהפגנה מול קיש היו יותר מכות, ומי שחטפו היו אנשי המחאה.

אני בכוונה משאירה את הפוסט הזה סגור לתגובות. גם ככה קשה לי לנשום.

מאת: ע נ נ ת

I love nature, and I take pictures of nature - mostly flowers, mostly in Israel - but not exclusively