שרביט לפורים

קבלתי את השרביט מ- ayeletgazit, DnightCat וגם dantel makor – התקפה משולשת! לכן, אין ברירה ואני מתיישבת לענות.

 למה תתחפש/י השנה?
קניתי סומבררו, ולכן אתחפש (כנראה) לעננת בסומבררו.

 התחפושת המוצלחת, המקורית, המושקעת ביותר שלבשתי אי פעם הייתה:
היו לי כמה וכמה. אמא שלי תפרה לי תחפושות נפלאות כשהייתי ילדה – הספקתי להיות מוכרת פרחים, כלנית, פרפר, אינדיאנית נפלאה, רובין הוד, חתולה…
הנה אני, ב-1975:
 
 התחפושת האיומה והנוראה ביותר שאי פעם לבשתי, וגם זה רק כי הכריחו אותי, הייתה:
בעצם, התחפושת האיומה ביותר שאני זוכרת היא… זו של הבן שלי משנה שעברה. זו היתה אמורה להיות תחפושת נהדרת, של מלאך המוות. למסכה היה מין גאדג'ט אלקטרוני שגרם לעיניים להיות אדומות, אבל היה בו מגע רופף, והוא לא עבד כמו שצריך, והתא שהוא היה אמור להיות בו נפרם. מוטי ישב לתקן את האלקטרוניקה, קנינו גלימה שחורה שתכסה הכל, ובתוכה אני ניסיתי לתפור כיס שיהיה מקום לגאדג'ט, אבל הוא לא היה תפור מספיק חזק (אני לא טובה בעבודות כאילה) ובקיצור, הכל התפרק וזו היתה באסה רצינית, והכי גרוע היה שהרגשתי שאכזבתי את העננצ'יק שלי.

 אוזני המן: כן או לא?
כן, בתנאי שהן אזני המן מהבצק שסבתא שלי היתה מכינה. בצק שמרים מעולה. אתמול עמדתי להכין אוזני המן לפי ההוראות שלה והבצק שלה. הכנתי בערך 400…
 
 דרג/י את מילויי אוזני ההמן מהטעים ביותר לנורא ביותר: פרג, שוקולד, תמרים, אחר (איזה?)
אזני המן = במילוי פרג. אנחנו מבשלים פרג טחון עם חלב, סוכר ותפוחי גרנד מרוסקים – ואז זה הכי-טעים. מילויים אחרים – מבחינתי פשוט לא באים בחשבון.
יחד עם זאת, התפשרתי והכנתי כמה עם מילוי שוקולד לילדים.

 הדבר שאני הכי אוהב/ת בפורים:

זה חודש מרץ! הכל פורח בחוץ! סחלבים, איריסים, כלניות, נוריות, רקפות… זה הזמן לצאת לטבע!

 
 הדבר שאני הכי שונא/ת בפורים:
הדוחק והבלגן באירועים ההמוניים…

 זיכרון אחד, מתוק או מריר, מחג פורים בעבר:

פורים 1991, יומיים אחרי תום מלחמת המפרץ – מוטי ואני התחפשנו ל"מלחמה ושלום"

 לאיזו דמות מוכרת, בהווה או בעבר, בדיונית או מציאותית, היית שולח/ת משלוח מנות? למה דווקא לה, ומה היא הייתה מוצאת בפנים?

הייתי שולחת לביבי ולכל חברי הממשלה שלו קובית בטון אטומה שתכלא אותם לכמה ימים, כדי שהם יבינו למה צריך טבע ושטחים פתוחים בארץ, ולמה חוק הקבלנים שלהם הוא אנטי-חברתי ואנטי-אנושי.

ועכשיו להעברת השרביט… ובכן, אני מעבירה אותו אליךְ, הקוראת – וגם אליךָ הקורא!
תרימו? יופי. לא? גם יופי. העיקר שיהיה חג פורים שמח!

מאת: ע נ נ ת

I love nature, and I take pictures of nature - mostly flowers, mostly in Israel - but not exclusively

ספרו לי מה חשבתם על הרשימה שלי!