הבלוג ואני יוצאים לחופש

המזוודות כבר ארוזות,
 יש Cat-sitter לחתולים,
ואנחנו יוצאים לנו לחופשה – לסן פרנסיסקו וסביבותיה.
ואם תהיתם: כן, יוסמיטי בתכניות שלנו, ועוד הרבה דברים אחרים ונפלאים…
אז קיץ נעים לכולם – אני אשוב עם הרבה תמונות ורעיונות לרשימות, לקראת פריחת החצבים.

התמונות: לבלוב של כליל החורש בנחל כלח בכרמל, 13.5.2006
מוזמנים להקליק על התמונות על מנת לראותן בגודל מלא.

להתראות לכולם!

 
ותודה לאמאלה 4 אוצרות שהזכירה לי להוסיף את השיר…
 

מאת: ע נ נ ת

I love nature, and I take pictures of nature - mostly flowers, mostly in Israel - but not exclusively

32 תגובות על ״הבלוג ואני יוצאים לחופש״

  1. תבלו טוב

    באיזור מדהים של העולם
    וחיזרו עמוסי חוויות ותמונות ואנרגיות חיוביות.
    וד"ש לידידתנו המשותפת 🙂

    אהבתי

  2. הופה… איזה כיף…

    "יושב בסן פרנסיסקו על המים
    שוטף את העיניים בכחול ובירוק"
    הוא ידע על מה הוא מדבר
    אז תעשו חיים
    סעו לשלום ותחזרו בשלום
    ואנחנו נמתין בסבלנות לחוויות ולתמונות…

    אהבתי

  3. נסיעה טובה וחופשה מהנה

    מותר לך לפנק אותנו עם צילומי פרחים גם משם
    (אם כי אני בספק אם זו העונה)

    אהבתי

  4. בוקר אור לזוג המקסים

    קודם כל סעו לשלום ותחזרו בשלום
    תהנו, תכייפו, תעשו חיים
    ותחזרו רעננים עם כוחות מחודשים
    חופשה נעימה ושהאל עליכם ישמור בצאתכם ובבואכם
    בוקר אור
    מוזהבת

    אהבתי

  5. שתהיה לך חופשה נהדרת, עננת

    סן-פרנסיסקו והיערות שמצפונה נהדרים, גם העמקים הקטנים שמכינים בהם יין הם מקומות נחמדים 🙂 ואשר ליוסמיטי, לצערי, מעולם לא יצא לי לינסוע לשם… אבל עכשיו, שאת נוסעת, אני בטוח שלפחות אוכל לראות בתמונות את מה שיש שם.
    שוב – חופשה נעימה.

    אהבתי

  6. איזה כיף לכם

    בטוחה שתהנו מכל רגע
    מחכה שתשובו עם תמונות יפות וסיפורים:)
    חופשה מהנה:)

    אהבתי

  7. וואווווווווווווווווווו

    אין כמו יוסמטי, אחד המקומות המדהימים בעולם. חרשתי אותו כמה פעמים ולא הספיק. זהירות מרקונים בלילה(-:
    וסן פרנציסקו אהובתי טווין פיקס RED WOOD לא להחמיץ
    אולי תפגשו את עופר D ?
    אני מקנאת.
    מקווה שלא יהיה לכם ערפיח ותוכלו לראות את היופי המהמם כמו גם את כלבי הים לאורך הכביש מס 1
    נסיעה טובה
    תעשו חיים
    אתי

    אהבתי

  8. יוסימיטי!!!

    אני ירוק מקנאה…וביימנו ירוק זה פוליטיקלי קורקט.
    תבלי כהוגן ושתפי אותנו בחוויות שתחזרי…כדי שנהיה יותר ירוקים – זה טוב לסביבה.

    אהבתי

  9. חופשה נעימה לכם משפחה יקרה

    תבלו
    תעשו חיים
    ותחזרו עם הרבה חוויות
    ותמונות

    אהבתי

  10. ייייהההה איזה כיף

    תהנו יקירתי ואני כאן אתגעגע לי בשקט אליכם מחכה לחוויות ותמונות

    אהבתי

  11. עברתי על כווווול

    הרשומות שלך והם נהדרות אחת-אחת 🙂
    חופשה נעימה ומוצלחת ושובי בכוחות מחודשים
    באהבה
    e
    אדי

    אהבתי

ספרו לי מה חשבתם על הרשימה שלי!