שנה טובה, ערה"ש תשע"ה

כמה איחולים לכם, קוראיי היקרים: 

 

newyear_ktalav

 

newyear2

 

SAMSUNG CAMERA PICTURES 

 

שנה טובה!

34 מחשבות על “שנה טובה, ערה"ש תשע"ה

  1. שנה טובה ועננת יקרה שנה מתוקה לך ולמשפחתיך
    שנת פריחה בה לא תדעי עצב ורק שמחה תבקר אתכם
    בריאות אושר שמחה טיולים יצירה זוגיות וחברויות טובות 🙂
    גל (באמריקה)

    אהבתי

  2. שתהיה גם לכם שנת טיולים,גילויים חדשים בטבע
    המון צילומים
    וכל מה שאתם מאחלים לעצמכם
    שנה נפלאה

    אהבתי

  3. שנה טובה לכם עננת מוטי ועננצ'יקים יקרים מאיתנו סש"ד ואביטל.
    הברכות שלך מקסימות, אבל את הברכה הכי משעשעת קראתי השבוע.
    "כולם מברכים את כולם בשנת ברכה, שנת שלום שנת שגשוג, שנת פריחה, שנת עשייה, שנת ושנת ושנת.
    ומה אני מבקשת: שנת צהריים שקטה". אותי זה הצחיק.
    שנת בדיחות וקטעים. 🙂

    אהבתי

    • תודה 🙂
      שתהיה גם לכם שנה מלאה בדיחות ושמחות!
      למען האמת, את בדיחת שנת הצהרים מוטי כבר כתב לפני כמה שנים, אבל אני לא מצליחה למצוא איפה…
      😀 שנת צהרים מוצלחת לך!

      אהבתי

  4. שנה טובה ומאושרת לך ולמשפחתך המקסימה!
    איחולים לשנה פוריה , מלאה באושר אור ושמחה , עושר והצלחה , והעיקר בריאות!!
    חיבוקים לכולכם מכל הלב ♥

    אהבתי

ספרו לי מה חשבתם על הרשימה שלי!

