מפגש בלוגרים ביער מטע

IMG_4014לטאה זריזה

רגע לפני הפסח – ביום שבת, נפגשנו – קבוצה קטנה של בלוגרים – לטייל ביער מטע.
התחלנו בחורבת חנות. בעבר היה שם פסיפס מקסים וגדול, אבל לפני שנתיים בערך ונדליסטים הרסו אותו, וכיום נשארו רק שולי הפסיפס וכאב לב. 

IMG_4028

שמחתי לפגוש את חתולי8, כתוממה, ענת סקילי, אפרת המפזזת ואנג'ולי.  את מוטי הבאתי איתי מהבית… 

IMG_4045דרדר כחול

אמנם שיא האביב כבר מאחורינו (בגלל החורף היבש שהיה לנו) – אך בכל זאת מצאנו פרחים נחמדים, וגם צמחי נשמה – כמו החגווית השעירה שכאן –

IMG_4053

יכולנו להשוות את הפרח של חסה כחולת פרחים –

IMG_4056

לזה של הרדופנין הציצית – 

IMG_4095

הלטמים פרחו, וגם אחיותיהם הלטמיות – ויכולתי להראות את ההבדלים בין לטמית ערבית – פרח גדול (2-3 ס"מ בערך) ועלים מסורגים

IMG_4059

לבין לטמית דביקה – פרח קטן (בקוטר 1-1.5 ס"מ) ועלים מסודרים בדורים (כלומר, כמה עלים יוצאים מאותו קו גובה בגבעול) 

  IMG_4128

שמחתי מאד גם לפגוש את הנטופית השעירה 

IMG_4121

אחרי הסיור בשטח, חזרנו לארוחת פיקניק נחמדה, עם ליווי גיטרה עדין ונחמד – מאד נהניתי מהנגינה של המפזזת הצעירה.
גם האוכל היה מצוין, קציצות ירק, סלטים, פשטידה – וכמובן, קראמבל תפוחים מצוין!

IMG_4067 סלסילה מצויה

אני רוצה להודות לכל אילו שבאו, מאד נהניתי לטייל, לשמוע סיפורים, לראות את כולם – היה לנו טיול נהדר!

IMG_4076 חבלבל עדין

בדרך הביתה עצרנו לצלם עוד פרח יפה אחד – דרדר גדול פרחים.
רוצים לראות את הטיול מנקודת מבטה של חתולי? הקליקו כאן.
ומנקודת מבטה של כתוממה – כאן

IMG_4193

ועם הגזר הקפח – האביב מסתיים, וגם הטיול הזה.
את התמונות צלמתי ביער מטע, בתאריך 12.4.2014
מוזמנים להקליק על התמונות על מנת לראותן בגודל מלא!

IMG_4187

מאת: ע נ נ ת

I love nature, and I take pictures of nature - mostly flowers, mostly in Israel - but not exclusively

40 תגובות על ״מפגש בלוגרים ביער מטע״

  1. חג שמח עננת יקרה וגם לכל העננצ'יקים ואביהם. מאחלת לך שנים רבות של אביב מתמשך לבלוב ופריחה ושתהיינה יפות לפחות כמו הרשומות המקסימות שלך.

    אהבתי

  2. תודה על ארגון של טיול טרום פסח מקסים!! נהננו מהטיול, מהאוכל, מהחברה, ומההסברים. אולי זה סוף הפריחה לפי לוח השנה, אבל היא היתה כל כך מגוונת ובכזו שפע!! נהנתי מהמגוון, וכמובן מההסברים שאפשרו לי להנות מהגוון. התבלבלתי בין החסה להרדופנין. בטח לא הקשבתי בדיוק להסבר.
    פיצי עדיין נחה מהמאמץ, אחרי שכל הלילה היא כמובן הקיאה – פסטה. דווקא העשבים לא עשו לה בחילה.

    אהבתי

    1. תודה שבאתם! שמחתי מאד להפגש!
      את ההרדופנין אנג'ולי מצאה, בשלב שבו היינו רק היא, אני והבנות שלה – אז לא כולם ראו אותו…
      אני מקווה שפיצי תתאושש ותרגיש טוב יותר!
      חג שמח!

      אהבתי

  3. חג שמח עננת
    לך, למוטי וילדים.

    אני רואה שהיה לכם כייף בטיול
    והפריחה נהדרת

    אולי אצטרף בפעם הבאה

    אהבתי

  4. חבל לי שהפסדתי את ההסברים שלך, רציתי מאוד לבוא אבל היתה סיבה שמנעה ממני. לפחות נחסכה ממני עוגמת הנפש בגלל הפסיפס. מה חשבו? שניתן להשאיר דבר כזה בלי השגחה? חסרים כולירות?
    חג שמח לך ולמשפחתך.

    אהבתי

    1. תודה לך, חבל שלא באת 🙂
      הפסיפס הזה נמצא שנים רבות פתוח לציבור, מכוסה בחול – וכל מי שהיה מגיע היה חושף אותו, ומכסה בחזרה.
      אבל כמות החארות בארץ גדלה. וזה באמת מרגיז. 😦

      אהבתי

  5. שמחה שהיה לכם טיול נחמד ומלא אוצרות.
    חבל שלא יכולה להגיע.
    לפי הצילומים זה מקום לא נגיש:)
    מאחלת לכם חג שמח ומלא פריחה וצילומים.

    אהבתי

  6. חייב לומר שהפרחים כרגיל יפים ומרהיבים אולם ממפגש בךרקרים ציפיתי לראות תמונות של החברים, פרחים אני רואה כל הזמן.
    שמח שנהניתם וטיילתם יחדיו והייתי שמח יותר לו העלית תמונות מהחוויה המשותפת במקום הפרחים.
    שבוע נפלא עננת 🙂

    אהבתי

    1. אתה צריך כבר להכיר אותי… אני לא שמה תמונות של אנשים. למען האמת, כמעט לא צלמתי אנשים . רק פרחים.
      כזו אני. ואני לא מתכוונת לשנות.
      שבוע טוב וחג שמח!

      אהבתי

  7. יופי של פרחים וגם אני כועסת על הרס הפסיפס. למה לעשות דבר כזה? למי הוא הפריע?
    שיהיה חג-שמח

    אהבתי

    1. תודה לך
      הרס הפסיפס היה דרך של איש רע לנסות להתנקם במנהל רשות העתיקות.
      במקום לפגוע בו – הוא פגע בכל אזרחי המדינה. גם כן שיטה. 😦

      חג שמח!

      אהבתי

  8. היה כיף!!! כייף גדול!!!
    אשמח לעוד מפגשים כאלה לפני חום (יוני) יולי אוגוסט (ספטמבר).
    מי אמר מירון?
    תודה עננת יקרה על האירגון ועל ההסברים שתמיד מלמדים אותי דברים חדשים 🙂
    שמחה שהקרמבל הצליח 🙂
    עוד אחזור לכאן כשאכין את הרשומה שלי…לסחוב איזו תמונה ובעיקר להזכר בשמות…
    חג שמח יקרה לך ולמשפחה המקסימה שלך, כולל המזונבים 🙂

    אהבתי

  9. תמונות נפלאות ויופי של מפגש , מקווה להגיע למפגש הבא שיהיה , אבל כיף לראות שנהניתם , מכל הלב ♥

    אהבתי

  10. נראה שאכן היה טיול מצויין בחברה טובה ויופי שניתן עדיין לראות את הפריחה של חודש אפריל
    חג שמח לך למוטי ולכל המשפחה

    אהבתי

  11. המצלמה שלך תמיד תצליח להוציא צילומים יפים.
    חג שמח ועוד מפגשים מוצלחים.

    אהבתי

  12. כיף לכם!!!
    גם פריחה נהדרת, גם חברותא מוצלחת וגם פיקניק מהנה – שילוב נהדר של מרכיבים להצלחה 🙂
    תודה ששיתפת, עננת יקרה. מקווה להיות איתכם בטיול הבא..
    ‎❀‎

    אהבתי

  13. תמיד כיף לטייל בטבע עם חברים שבראש אחד ואם הם בלוגרים אז השמחה מרובה
    יפה שלא השארת את מוטי בבית וצירפת אותו לבנות 😉 צילומים נפלאים עננת כרגיל!

    אהבתי

ספרו לי מה חשבתם על הרשימה שלי!