שנה טובה – תשע"ד

חצב

לכל קוראי הבלוג, לכל חבריי וידידי, לכל חובבי הטבע באשר הם,
אני מאחלת שנה טובה ומאושרת
שנת פריחה וצמיחה!

אני מקווה שנשכיל לשמור על הטבע והשטחים הפתוחים בארץ, להגן על הטבע והסביבה.

בתמונה: חצב מצוי, שצלמתי בעציץ שלי, 12.8.2013
בשנה שעברה ערכתי סרטון של פריחת החצבים בעציץ שלי – אתם יכולים להקליק כאן לראות אותו שוב.
מוזמנים להקליק על התמונות על מנת לראותן בגודל מלא. 

42 מחשבות על “שנה טובה – תשע"ד

  1. שנה טובה!!
    לעיתים נדמה לי שגם אם יזיזו את ראש השנה ליוני החצבים יפרחו במאי.. 🙂

    אהבתי

  2. מברכת גם כאן לשנה נפלאה, שנת פריחה, טיולים, אהבה, וכמובן שנה של שמירת טבע מצד כל הגורמים.
    היום אלך לגבעת נפוליאון לראות הפרחו החצבים.

    אהבתי

  3. שנה טובה ומתוקה 🙂
    שנת צמיחה ופריחה בטבע ובכל יתר התחומים. שנה בה תרבי לטייל, בשאיפה עם חברים טובים ולשתף אותנו בחוויותיך ובידיעותיך

    אהבתי

ספרו לי מה חשבתם על הרשימה שלי!

