חצבים פורחים – 2012

לפני שנתיים, הצגתי בפניכם את ניצני החצבים – וגם את החצבים שפרחו בעציץ שלי.

בעצם, גם השנה פרסמתי אותם.

אבל השנה עשיתי עוד משהו: עקבתי אחרי הפריחה שלהם, וצילמתי אותם יום-יום.

את כל התמונות ערכתי לסרטון – והרי הוא לפניכם: החצבים שלי פורחים.
כך אפשר לראות את הפריחה מתקדמת ועולה מעלה: כבר הסברתי בעבר, שזהו סדר פריחה אקרופטלי.

את כל התמונות צלמתי על הגג שלי,  באוגוסט-ספטמבר 2012
ואני מקווה שתהנו!

10 מחשבות על “חצבים פורחים – 2012

  1. פינגבק: שנה טובה – תשע"ד | פרחים, פרפרים וכל מיני

  2. פינגבק: בן-חצב מדברי – Scilla hanburyi | פרחים, פרפרים וכל מיני

  3. פינגבק: צפורנית ארץ-ישראלית – Silene palaestina | פרחים, פרפרים וכל מיני

  4. פינגבק: תחילת העונה בשמורת בני ציון, 10.11.12 | פרחים, פרפרים וכל מיני

ספרו לי מה חשבתם על הרשימה שלי!

