מה יהיה? – רשומת נסיון

שבועיים ויומים עברו מאז פרסמתי את הרשומה האחרונה שלי.
בשבועיים הללו תפוז גרדשו את מערכת הבלוגים, לפני שהם גמרו לתקן את כל התקלות ממערכת המסרים שהם קלקלו לפני חודש.
(אגב, גרדוש = שדרוג לאחור, ואת זה שמעתי לפני הרבה שנים בתכנית "המילה האחרונה", וזה מצא חן בעיני יותר מהמלה הרשמית "שנמוך")

לא נעים לי להעלות רשומות, כשאני לא יודעת מה יהיה גודל התמונה, לאן היא תזוז או אם היא בכלל תוצג.

אני מנסה להעלות רשומה היום, אבל אין תצוגה מקדימה – האופציה הזו עדיין לא עובדת – ואם יש טעויות או בעיות בתצוגה, אני אשמח אם תכתבו לי.

יש עוד עשרות בעיות ותקלות. אני תוהה לגבי עתיד הבלוג שלי.  יש לי עוד המון מה לספר על ארה"ב (למשל, צלמתי ארנבון וזמיר!)
ובינתיים גם יש לי מה לספר על דברים בארץ (למשל, ארוע חוף הבונים, דנאית הדורה, כרכום דמשקאי) – אבל עם כל הבאגים האילה, ממש אין לי חשק.

אתר תפוז משך אליו גולשים נהדרים. יש עשרות בלוגים שאני נהנית לקרוא, הרבה אנשים שאני בקשר איתם בפורומים השונים – וככה, עם כל התקלות הטכניות, הם פשוט רוצחים את ההשגים שלהם. מקלקלים את כל ההצלחות.

בתמונות אתם יכולים לראות (אני מקווה…) :

 כחול-חזה – ציפור שיר נחמדה, קרובה של אדום החזה;
 מגלן חום
 אנפה ארגמנית צעירה.

את שלושתם צלמתי בחולה (כחול-החזה בגן הבוטני של האגמון, והשנים האחרים בשמורה) בשמחת תורה, 20.10.2011. 


אגב: המלצה: להתרחק משמורת החולה ומהאגמון בימי חג. על כל ציפור שראינו – פגשנו עשרות אנשים… צפוף ומאד לא נעים.

ספרו לי מה חשבתם על הרשימה שלי!

