שנה טובה – תשע"ב

לכל קוראי ומבקרי,
רציתי לאחל שנה טובה.

עם תחילת השנה אני ניצבת בפרשת דרכים – עומדת להתחיל דרך חדשה, ועדיין לא בטוחה לאן היא תוביל אותי.
אני מאד מקווה שהשנה הבאה באמת תבוא עלינו לטובה, ותאפשר לנו להגשים את חלומותינו ורצונותינו, ולשפר את מצבנו בעולם – ברמה האישית וברמה הלאומית.

בתמונה: פרפר יפהפה ממשפחת הנימפיתיים ששמו Common Buckeye – עין האייל (ובלטינית – Junonia coenia)
זהו פרפר שחי במרכז אמריקה ובדרום ארצות הברית  – והוא עולה צפונה לאורך החוף.
פגשתי אותו יחד עם מאות פרפרים נוספים בחדר מקסים – חדר פרפרים חיים ומרחפים חופשי, תצוגה נהדרת במוזיאון ה-Natural History ב-Washington DC.

 וכמובן, מזל טוב חם לורד שחוגגת היום יום הולדת 5 – אנחנו אוהבים אותך מאד, ונשיקות לך ולכל המשפחה!

 

 

ספרו לי מה חשבתם על הרשימה שלי!

