כיצד תאחסנו את חתולכם?

רשימה זו מוגשת כשרות לקהל הרחב, וכעזרה למגדלי החתולים באשר הם.
ידוע, שאת החתולים יש לאחסן בצורה בטוחה ונוחה בבית.

רצוי לבחור ארון, ולאחסן את החתול בתוכו: אפשר להתלבט בין ארון הבגדים  –

לארון הספרים –

הבעיה היא שהוא נוטה לפעמים להחליף מדף

ולכן אולי נעדיף לא לאחסן אותו בסלון, כי אם בארון הספרים שבחדר הילדים –

או על מדף הצעצועים

מגירת הנעלים היא מקום מומלץ.

אפשר גם לקנות מקומות אחסון יעודיים לחתולים

ואם אין ברירה, גם במטבח יש ארונות אחסון מצוינים

בצתאנו מן הבית, נרצה ודאי לארוז את החתול ולקחת אותו עמנו. גם כאן יש שלל אפשרויות לאחסון החתול לדרך.
אם אנחנו יוצאים רק לפרק זמן קצר, אל מקום קרוב – אפשר להסתפק בשקית פלסטיק

הבעיה היא, שהשקית לא תמיד נוחה לחתול.

סל כביסה גם הוא פתרון נוח –

ואם במקרה סיימתם להרכיב פזל – הרי זכיתם! ניתן לאחסן "שניים במחיר אחד"!

לפעמים סלסילה אחת לא מספיקה, והחתול מעדיף שילוב של כמה סלסילות ושקית:

דרך יעילה נוספת היא למחזר קופסאות קרטון של מוצרים שונים –

יש לוודא שהגודל מתאים ונוח,

אחרת הוא פשוט יצא מהקופסא.

בנסיעות ארוכות, אפשר להשתמש בתיקים ומזוודות –

אבל חשוב לשים אותו בתא שיהיה לו נוח:

חתול ארוז – הוא חתול מרוצה!

אם יוצאים לנסיעה, יש לזכור שמשקלו של חתול ממוצע אינו עולה על משקלו של ילד בן שנה, ולכן יש להשתמש במושב בטיחות

זכרו! אחסון נאות מאריך את חיי המדף של החתול – והוא יישאר טרי ומוכן להקפצה בווק

התמונות צולמו בכפר סבא (ואחת בחיפה) בשנים 2005-2010,

וכתמיד – מוזמנים להקליק על התמונות על מנת לראותן בגודל מלא!

10 מחשבות על “כיצד תאחסנו את חתולכם?

  1. איזה חתולים מקסימים
    איך לא ידעתי שיש לך בלוג בוורדפרס?
    שת שלי העתקתי מזמן לכאן כי התקלות היו גדולות מידי ולא רציתי לאבד מידע
    בתקווה לגלעד שליט מחר בבית
    מועדים לשמחה
    אתי

    אהבתי

    • הי אתי
      זו רשומה מלפני שנה, אני חשבתי אז להעביר לוורדפרס – גם כן, בגלל התקלות – אבל מאז פרסמתי עוד בערך 150 רשומות בתפוז, ואני לא בטוחה מה אני עושה הלאה.

      אהבתי

    • חחחח 🙂
      זו גם אחת הרשימות עם הכי הרבה תגובות שהיו לי בתפוז… 😉
      טוב, נו… פרחים וכל זה – זה יפה מאד, אבל אין כמו חתולים 🙂

      אהבתי

  2. נהדר להזכר. מה עם התמונות של ציפוש במרומי ארון המטבח ובתוך בריסטולים מגולגלים?
    אני מצטערת שלא צילמנו את מפיסטו (אם אינני טועה) נכנס לתיק מרצונו בכל פעם שהוא עלה לגג דרך הברוש ופחד לרדת באותה דרך….

    אהבתי

ספרו לי מה חשבתם על הרשימה שלי!

