טיול יום הולדת לרכס בשנית בגולן

 
יום ששי האחרון, 9.10.2009, היה יום הולדתו ה-69 של  ג`ון לנון (אם לא היה נרצח באכזריות)
 
באותו יום יצאתי לטיול לרמת הגולן, אל רכס בשנית – זוהי דרך נפלאה לחגוג את יום הולדתו של הזמר האהוב עלי.  (אני לא בטוחה ששותפי לטיול ידעו מהי הסיבה המדויקת למסיבה)
 
הפריחה הסתווית ברכס עכשיו בשיאה, חוגגת את יום הולדתו של ג`ון – ואני בטוחה שלו היה עדיין בחיים, הוא היה שמח לבוא ולטייל איתנו… (הוא מעולם לא אמר דבר נגד טיולי פריחה בגולן)
 

 
ברכס בשנית פורחות סתווניות התשבץ יחד עם חלמוניות גדולות. את שתיהן הצגתי לפני שנה, אבל הן כל כך נפלאות וסתוויות, אני פשוט חושבת שמגיע להן איזכור נוסף.
 
שימו לב למטבע בתמונה הבאה, שנועד להמחיש את גודלן של הסתווניות:
 

 
 
לג`ון לנון התחלתי להקשיב בערך בגיל 15, ומאז אני נאמנה למוסיקה שלו. השירים שלו מלווים את החיים שלי, את מצבי הרוח שלי, את השמחות והעצב.
 
 
 
משירים כמו All You Need Is Love שהוא כתב במסגרת הביטלס, ונוגן בחתונה שלי – ועד שירים כמו How – שליוו אותי בשעות של אי ודאות.
 
 
 
 
כשהגעתי לצבא, הלכתי עם חברה טובה (AquaG) לערבי ביטלס שערך ירדן אוריאל. בקושי היה אז אינטרנט, על YouTube אף אחד לא חלם, וזו היתה הדרך היחידה שלי לראות ולשמוע כל מיני בוטלגים וקטעים נדירים ומוזרים של הביטלס – בלי להיות מליונרית. (בכל זאת, חיילת בחובה…)
 
 
 
ומאז אני שומעת ביטלס. ובעיקר ג`ון. והיום עם הyoutube, הרבה יותר קל לי…
 
 

 
אני זוכרת שלכבוד פורים 1990 ערכו בקולנוע אלנבי (ותודה לAquaG על התזכורת!) בת"א מרתון של סרטים וסרטוני ביטלס. 8 שעות. אני ו-AquaG הצלחנו לארגן לנו יום חופש, התחפשנו למין גורו היפי, עם זר חרציות בשערינו, פיזרנו ריחות דאודורנט לכל כיוון וכמובן  – הלכנו לצפות בכל 8 השעות של מרתון סרטי הביטלס…
 

 
מעבר לזרי הפרחים לכבוד יום ההולדת, פגשנו בטיול יום-ההולדת עוד כל מיני דברים מעניינים:
 
למשל, עץ אגס סורי עמוס פירות:
 

 
וגם משקפי הזקנה (ששמם הרשמי הוא משקפיים מצויים – ואני חושבת שהם יכולים להתאים מאד ליוקו) מפזרים זרעים מעדשות המשקפיים שלהם –
 

 
פרפרי סטירית עמומה הפליאו בהסוואה שלהם – מהזוית הנכונה הם נראים כמו סתם בליטה על הסלע
 

 
לאלון התבור יש בלוטים גדולים מאד, אבל לאלון שפגשנו בדרכנו היו בלוטי ענק, מרשימים בגודלם אפילו בשביל אלון תבור – הנה הם, עם האצבע שלי לקנה מידה:
 

 
פרפרי הכחליל חוללו במחול יום הולדת עליז סביב פרחי הארכובית השבטבטית – ולמרות זאת זהו כחליל החומעה, ולא כחליל הארכובית – תודה לIhtiyar על האימות.
 

 
אפילו בן-חצב סתווי כבר פרח לכבוד ג`ון –
 

 
ופרפרי לבנין הצלף הסתובבו בעיקר ליד שיחי הצלף – אך גם נחו על הקרקע מפעם לפעם –
 

 
כל התמונות צולמו ב9.10.2009, ברכס בשנית ברמת הגולן.
כתמיד, כדאי לכם להקליק על התמונות ולהקיש F11 על מנת לראותן בגודל מלא!
 
 

 
 
Happy Birthday, John Lennon!
31 מחשבות על “טיול יום הולדת לרכס בשנית בגולן

  1. Imagine

    איזו דרך מופלאה לחגוג יומולדת לאיש כל כך גדול.
    התמונות שלך יפות הרבה יותר מכל זר של יום הולדת.
    סתווניות התשבץ והחלמוניות כל כך יפות. כמו שאת יודעת, היינו שם קצת לפניכם. שמחתי מאד על ההזדמנות לשוב ולבקר במקום היפה הזה. מכיוון שלא נסענו במיוחד לבשנית, הקדמנו קצת. יופי לראות את התמונות היפיפיות שלך עם עוד פריחה. נראה שיותר פורח שם מבשנה שעברה. אז חגגתי לי שם יומולדת 40 ב15.10. תמיד הייתי גאה שאני וג`ון נולדנו באותו מזל. מדהים אותי לחשוב שבין שני ימי ההולדת שלי, עברתי את גילו של ג`ון כשנרצח.
    זוכרת את הארון בחדר בבית הספר הקיבוצי בו למדתי. היה כתוב בו שבשמיני בדצמבר 1980 נרצח ג`ון לנון על ידי מתנקש. זה היה כל כך חשוב לנו.
    יומולדת יותר נחמד לחגוג. בודאי ברכס בשנית.

    אהבתי

  2. לנון תמיד היה ילד פרחים 🙂

    ולכן הוא בודאי מחייך לו בשמיים כשהוא רואה את הרשומה שלך (בזכות הפרחים, או בזכות העובדה שהוא מסטול – כי הרי ברור שהוא בגן עדן)

    אהבתי

  3. All we are saying is give

    flowers a chance! x

    ולצערי אני תמיד נזכרת ביום הרצח – זה יום לפני היומולדת של נטע. נשמע שהיה לכם כיף של טיול!

    אהבתי

  4. התמונות נ-ה-ד-ר-ו-ת!!

    איך הצלחת לתפוס את לבנין הצלף התזזיתי הזה?
    לעניות דעתי היינו ברכס חזקה.

    אהבתי

  5. מחווה יפהפיה ליוצר ענק

    כמה חבל שהוא סיים את חייו בגיל צעיר כל כך. הוא הספיק ליצור כל כך הרבה עד אז, מי יודע אילו דברים נפלאים הוא עוד היה תורם לתרבות האנושית אילולא הרצח המיותר כל כך.

    כל הכבוד לך !

    אהבתי

  6. שילוב מנצח

    של החיפושיות והסתוונית.
    למיטב זכרוני היה בקולנוע פריז כי אלנבי כבר עידן שאיננו , יש שם מגרש חניה גדול.
    יש לי בבית תקליטים מוניל של החיפושיות.
    חוזר לאופנה. הבינו שאין כמו איכות.
    והפרחים והפרפרים תענוג
    יום טוב
    אתי

    אהבתי

  7. זוכרת ומאשרת

    וביום שישי דור ההמשך (בן 4 וכבר חובב חיפושיות) ואני שמענו בהנאה את מודי זנדברג חוגג לג`ון יומולדת. ואז בא אבא הביתה ושם דיסק של ג`ון וכולנו נהנינו ביחד.
    מזל טוב!

    אהבתי

  8. איזה יופי של טיול עשיתם עננת

    אני אהיה ב- 23 ברמת הגולן, מקווה שישאר לי גם פרח או שנים סתווים לצלם, וגם כמה פרפרים.

    הטיול ב- 17 מתקיים? נראה אייך ארגיש – 3/4 בית פה חולה

    יהודית

    אהבתי

  9. תמונות מטריפות!

    אהבתי במיוחד את שתי התמונות שמשלבות חלמונית וסתווניות וגם את החלמוניות מציצות מאחורי הסלע.
    יופי של מסיבת יומהולדת!

    אהבתי

  10. סתיו במיטבו

    אין כמו פרחים נהדרים אלו לחוש שהסתיו פה .
    רכס בשנית מקום יפהפה לראותן .
    אהבתי את משקפי יוקו ,דמיון נהדר .
    המשך שבוע נהדר

    אהבתי

  11. תמונות מדהימות

    אהבתי את משקפי הזקנה ואת הסתווניות
    איזה יופי לעשות טיול יום הולדת לכבוד גון לנון….
    אוהב מאוד את השירים שלו
    שי

    אהבתי

  12. התמונה של החלמונית שמסתתרת

    בין הסתווניות פשוט מקסימה והמשקפים ראיתי כאלה אבל לא היה לנו מספיק זמן כדי שאני אצלם אותם כמו שצריך.

    אהבתי

  13. תודה רבה!

    וברוכה הבאה לבלוג!
    בהחלט ראיתי את רשמי הטיול שלכם 🙂
    ומזל טוב ליום הולדתך הקרוב!
    אני תמיד מעדיפה את איזכור יום ההולדת על יום המוות.
    המוזיקה שלו היא נצחית, ולמרות מותו היא קיימת ונשמעת – ולכן יום הולדתו חשוב הרבה יותר.

    אהבתי

  14. ברור שהוא בגן עדן

    לפחות, למי שמאמין שגן עדן קיים…
    וג`ון? מסטול???? לאאאאאאאאאאאאאא…. לא יכול להיות…..

    אהבתי

  15. תודה 🙂

    נדמה לי שב1990 גם אלנבי וגם פריז פעלו עדיין. אבל אני באמת לא זוכרת. אולי AquaG תגיע מאוחר יותר ותזכיר לי… 🙂
    יום טוב גם לך!

    אהבתי

  16. מפתיע… גם אצלי דור ההמשך

    אוהבים לשמוע ביטלס!
    כשהעננצ`יק היה בן 4, הסרט האהוב עליו היה צוללת צהובה!
    את התכנית של יום שישי לא שמעתי, כי הייתי בטיול…

    אהבתי

  17. ודרך אגב

    אני ראיתי ביום הזה את התוכנית על הצלמת אנני ליבוביץ` שצילמה את הצילום האלמותי הזה

    חמש שעות לפני שהוא נרצח!

    אהבתי

  18. תודה לך 🙂

    אני מאמינה שב-23.10 תהיינה עוד מעט סתווניות, אבל אני לא בטוחה.
    הטיול ב17 מתקיים! תהיו בריאים כולכם!

    אהבתי

ספרו לי מה חשבתם על הרשימה שלי!

