907 ימים

 
תרשו לי לצעוק לרגע.
 
לפני 907 ימים נחטף לנו בן.
ונכון, לא אני ילדתי אותו – אבל נכון להיום, הוא הבן שלי, הוא הבן שלך, הוא הבן שלנו.
והוא חטוף.
ברור שהשחרור שלו אינו פשוט, אך מצד שני – עבר כל כך הרבה זמן, ואין שום התקדמות, שום כיוון או דרך.
 
ביום ראשון, 28.12.2008, נר שמיני של חנוכה בשעה 17:00 תערך עצרת למען גלעד שליט בכפר סבא, בקניון ערים. בואו. הפגינו נוכחות. זכרו. אל תתנו לאף אחד לשכוח.
עוד יום עובר. ועוד יום. אני רוצה שהבן שלי יחזור לבית שלו.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
נ.ב
מה אכפת לי ש-907 זה לא מספר עגול או משמעותי במיוחד? גם שבוע היה יותר מדי, אז 900 ימים ושבוע – על אחת כמה וכמה!
 
נ.ב.2
בתמונה – נמפית החורשף על דרדר מצוי, צולמה במירון, 23.5.2007
16 מחשבות על “907 ימים

  1. נורא ואיום ההתנהלות הזו
    ואתמול היו פרסומים או שלשום על התנאים של האסירים הפלסטינאים. אני לא רוצה לחשוב על זה.

    אהבתי

  2. קבלתי היום את המייל הזה
    בהחלט עצוב שהמדינה לא מחזירה אותו הביתה
    והחרולים והפרפר כל כך יפים
    תודה
    ערב טוב
    אתי

    אהבתי

  3. תמונה
    כ"כ סמלית.
    הפרפר מסמל את החופש והקוץ את הכאב שבשבי.
    תודה על המידה.
    יש סבירות גבוהה שהגיעה.

    אהבתי

  4. את צודקת לגמרי
    כל עוד הוא שם הוא באחריות כולנו
    הוא שם בגללנו ובשבילנו וזה כורה לי בור בנשמה, לחשוב מה ההורים האומללים שלו עוברים שלא לדבר עליו.
    הלוואי שהייתי יכולה להפעיל שרביט קסמים להביא אותו חזרה
    כרגע יש לי רק תסכול נוראי.
    ביי עננת
    טלי

    אהבתי

  5. התמונה נהדרת
    ומתאימה מאד לרשומה החשובה הזו .
    בירושלים ישנו אוהל מחאה קבוע מול בית ראש הממשלה ,אנשים נמצאים שם 24 שעות ביממה ומחתימים עוברים ושבים.גם אנחנו חתמנו כמובן .
    ההתנהלות איטית וכולי תקווה שחלילה לא יקרה כמו עם רון ארד .לא יכולה לשכוח אותו .וכמובן את גלעד שליט .

    אהבתי

ספרו לי מה חשבתם על הרשימה שלי!

