לבנין משויש

 עוד אני מסתכלת לי על שיחי האטד, והנה אני רואה שאני לא היחידה שמתייחסת אליהם. סביבי היו פרפרים.

מיד זיהיתי שהם לבנינים- אחרי הכל, הם לבנים!
אבל איזה מין?
צלמתי, ובבית השוויתי למדריך של דובי בנימיני:

זהו לבנין משויש. הלבנין המשויש הוא פרפר נודד שמוצאו באפריקה. יש שנים (כמו השנה) שהוא מגיע בהמוניו – ויש שנים שבכלל לא רואים אותו.

לפי המדריך, כל הפרפרים שצלמתי הם זכרים. הנקבות מעט גדולות וכהות יותר.

וכמו שרואים, את הפרפר הזה מישהו ניסה לטרוף – והוא הספיק להמלט.
הלבנינים הם פרפרים תזזיתיים משהו. כמעט ולא עוצרים, ועמדתי זמן רב בלי לזוז בין שיחי האטד כדי לנסות לצלם אותם. בסוף זה השתלם – יצאו כמה תמונות יפות.  למשל זו – אני מאד מרוצה ממנה:


כל התמונות צולמו בגן לאומי אפולוניה, ב11.10.2008 
כתמיד, מוזמנים להקליק על כל תמונה ולהקיש F11 על מנת לראותן בגודל מלא.
מחשבה אחת על “לבנין משויש

  1. פינגבק: טיול בלוגרים למעין צבי | פרחים, פרפרים וכל מיני

ספרו לי מה חשבתם על הרשימה שלי!

